2011. november 10., csütörtök

2011. november 5.

2011. november 5-én a pécsi Zenész Ifjúsági Otthonban egy remek death metal est került megrendezésre. A fellépők a svéd Volturyon, és a Demonical voltak. Hazánkat az Eradication és a Slytract képviselte. A flyeren szerepelt ugyan a Malediction is, de számomra eddig ismeretlen okból, ők nem adtak koncertet.
Habár a magyar bandákat korábban még nem hallottam, engem személy szerint a Slytract fogott meg jobban, ők a death-et a "dallamosabbik végén fogták meg". A svédek hangzása még mindig összetéveszthetetlen. A Demonicalt nem régóta ismerem, de ami a három lemezükön hallható, valamint amit koncerten teljesítettek, alkalmas arra, hogy betöltse a lelkemben a Dismember megszűnésével keletkezett űrt. Az „Eastern Death Infernal” névre keresztelt turné két állomása is Magyarországi helyszín. A már említetten kívül, november 7-én a Rocktogonban lépett még fel a Demonical, a Volturyon és a Slytract. A stílus iránt elkötelezettek szerintem ezen az estén sem csalódtak!

Logan

Nincsenek megjegyzések: