2013. augusztus 10., szombat

Cseh testvérek Szegeden (2013.06.19.)

Gyakorlatilag az utolsó pillanatban tudtam, meg hogy egy fiatal cseh banda, a Pray for forgiveness veszi támadás alá Pol Pot megye fővárosát: Szegedet. A "fészen" megosztott anyagból ítélve úgy döntöttem érdemes lesz őket megtekinteni, így hát útnak indultam a helyi Club Noir felé. A bejáratnál szedték a szó szerint értendő támogatást, hiszen ténylegesen becsület kassza volt. Itt egy kicsit el is kalandoznék: az oké, hogy nagyon rossz az anyagi helyzet, nincs munka, stb. ezt tudjuk, hiszen mindenki érzi ennek a hatását, de azért meglepett amikor az átnyújtott összeg után a srác megkérdezte, hogy mennyit kérek vissza? Nos azt elárulhatom, hogy nem a "Haza Bölcse" arcképével ellátott címletet adtam át. Remélem nem lett nagyon mínuszos a buli! Miután leértem rögtön a zenekar polói és egyéb cuccai vették el a figyelmemet, készültek a srácok rendesen! Több féle mintájú, színű polók/trikók matricák, cd néhány flyer szóval áradt az underground szellemiség a brnoi brigádból. Itt sikerült ismét egy picit támogatnom őket egy jó kis zenekaros polót szereztem be tőlük. A koncert kezdésekor le is esett, hogy az előbb magától a zenekar énekesétől vásároltam, ezért külön riszpekt jár nekik a részemről! A zenéjük fasza volt, kissé sablonos metalcore de azt kellően döngölve adták elő. Pont úgy, ahogy ezt a műfajt kedvelem. Kb. a 3-4 számnál már beindult a Pit a füleknek már ismerős breakdown-okra jártak a kezek-lábak. Itt már én sem bírtam ki, bár a "táncosok" nagy része egy gyönge 10 évvel fiatalabb volt nálam (meg 40 kilóval könnyebb is haha) én is bementem mozogni egy kicsit. A frontember nagyon meggyőzően "hergelt" minket, hogy gyerünk mozgás! A kb. 40 perces műsor végén többször is megköszönték a helyi közönség hozzáállást és ígéretet tettek ,hogy jönni fognak még Magyarországra! A koncert után marasztaltak mindenkit egy kis beszélgetésre, szóval aki konyított az angolhoz személyesen is megismerkedhett a banda tagokkal, meg fotózkodhatott is. Röviden ennyit tudnék elmondani, az biztos aki ott volt az élvezte ezt az estét!

Nincsenek megjegyzések: