2011. június 29., szerda

Oral Climax vol.6.

A napokban szereztem be egy Underground Black Metal és NSBM bandákat felvonultató bulin az Oral Climax hatodik számát, amit 2010.tél-2011.tavaszára datáltak. Lehet, hogy az utolsó számok egyikét szereztem be, de ha van rá még lehetőségetek (esetleg itt: www.oralclimax.fw.hu), akkor kifejezetten ajánlom mindenkinek, aki az underground zenéket kedveli! A címlapon feltüntetett LÉL RECORDS interjú inspirált az újság megvételére, s mikor pár nap múlva ismerkedni kezdtem a tartalmával, egyértelműen pozitív benyomást tett rám ez a kiadvány. A TORZZ interjúból megtudtam, hogy barátaim a MY FIRST KNIFE-ból csináltak egy bandát, ami már sajnos meg is szűnt. A DÖG-ről ( amiben egy cimbim a beugrós basszeros ) is megtudhattam ezt-azt, több NS banda lemezéről ( RÉMKOPPINTÓK: Egy Út, THE WORST NIGHTMARE: Az első rémálom)is olvashattam CD kritikát (ami inkább ajánló, mint kritika Maniac úr jóindulatának köszönhetően!), de nem is szaporítom tovább a szót. Amit tudni kell még mindenképp az O.C.#6-ról: 80(!) oldal underground csemegékkel, 16 interjú, közel 150 kritika és számtalan koncertismertető!

Nincsenek megjegyzések: