2008. december 27., szombat

2008. November 22. Koncertbeszámoló

Elérkeztünk az immár 4-edszerre megrendezésre kerülő „Real Resistance Party” napjához és nem kis izgalommal indultam neki az estének. A Flyeren 20:00 volt megadva kezdésnek de ez természetesen a hangolás meg egyéb dolgok miatt csúszott kicsit. Az „Incorrect” zenekar nyitotta a sort a bandáknál és meg kell, hogy mondjam engem őszintén meglepett amikor feljött a színpadra az énekesük, aki egy hölgy volt:), és ráadásul elég tiszta, szép hangon énekelt, ami engem még jobban meglepett mert nem ezt vártam. Csak a megnyugtatásunk végett volt egy hörgős gitáros is aki azért kisegítette de nekem a produkciójuk nem volt annyira meggyőző mint a színpadképük a közel 12-14 éves dobosukkal aki meglepően jól nyomta, és miután a bulijuk a végéhez közeledett közölték, hogy 2 hete van velük akkor meg egyenesen leesett az állam. Nah mind 1 szó ami szó én a bulijuk felét ücsörgéssel és beszélgetéssel töltöttem, nem az én világom volt az a zene. Lecsengett a bulijuk és már tömörültünk az első sorban, hogy megnézhessük mit alkot ezúttal a „Pushing Onwards”, hazánk egyik legjobb NS Death/Grind csapata. A húrok közé csaptak és bár eléggé izgatottak voltak a srácok buli előtt, jó formájukat hozták. Az énekes is csinálta a showt az egész egyben volt és még az apróbb hibákat is nagyon ügyesen korrigálták, aki most hallotta őket először az nem vette észre őket. Erőteljes és agresszív bulit nyomtak, zúzos, erőteljes volt a zene és nagyon sokat fejlődött az ének, volt is mozgás rendesen mind a színpadon, mind a nézőtéren, történt egy gitárhúr szakadás de hamar áthidalták a problémát és a kölcsönkapott gitárral pöröghetett tovább a buli. Előadtak 2 új számot is ami eddigi munkásságuk csúcsa. Nagyon jók voltak és remélem mihamarabb láthatjuk őket újra színpadon. Amint a „Pushing Onwards” végzett jött egy kis hangolási szünet aztán már a színpadon is volt a „Nadir” nevű formáció. Én most láttam őket először élőben és igazából már elsőre jó benyomást keltettek, mivel azzal kedveskedtek a jelenlévőknek, hogy hoztak rengeteg promociós példányt az egyik lemezükből, ami szerintem egy becsülendő gesztus tekintve, hogy manapság szinte semmi sincs ingyen. Nagy reményekkel mentem be a bulijukra és igazából jók is voltak de egy idő után zsongott a fejem mert nagyon súlyos és erős zenét játszottak viszont nagyon lassú vagy középtempóban és ez nekem egyszerre mint újdonsült néző sok volt:) a felénél ki is jöttem hogy levegőzzek picit. A színpadképük nekik is jó volt, a banda produkálta magát rendesen és az énekesüknek is erőteljes hörgős hangja volt, tetszett. Lement a „Nadir” és ami ez után jött arra mai napig nehezen találok szavakat. Nem titkoltan én többek között a „Voice Of Justice” formáció koncertje miatt mentem le elsősorban mert nagyon-nagyon kíváncsi voltam mit alkotnak, mivel a myspace-ükön lévő dal sok jóval kecsegtetett számomra. De amit ott láttam az minden várakozást felülmúlt. Olyan erőteljes és olyan komplex zenei egyveleget kaptunk, hogy 30 percre megbolondultam és még velem együtt jópár ember. Őrjöngtünk tomboltunk arra a zúzós metalcore-ra amit ezek a srácok leműveltek. Iszonyatosan zúzós és nagyon komplex zenét játszottak és minden túlzás nélkül mondhatom, hogy hazánk legjobb NS zenekara most a „Voice Of Justice”. Hallottam már őket 1-2 próbán is de amit itt lenyomtak az kegyetlen volt, volt minden ami kell, zúzós gitártémák, durva dallamos részek, hardcore üvöltözés, pörgős lábdob, eszméletlen basszerjáték, minden ami kell. A srácok is bepörögtek a színpadon rendesen, jó színpadkép nagyon jó zene valamint az egyik kedvenc bandámtól a „Moshpit”-tól egy feldolgozás ami szintén remekül sikerült. Nem kis teljesítmény ráadásul úgy, hogy az énekesüknek pár órával a buli előtt úgy ment el a hangja, hogy az is kérdéses volt, hogy egyáltalán fellépnek-e. Iszonyú jó bulit csináltak. Utánuk következett a „Fehér Törvény”. Jó bulit csináltak nagyon, de hogy őszinte legyek a „Voice Of Justice” után én már kicsit úgy voltam, hogy jöhet bármi ezt nem lehet fokozni. Ennek ellenére a „Fehér Törvény” jó bulit nyomott. Az emberek őrjöngve tomboltak és a színpadon is megőrült mindenki. A megszokott formájukat hozták, volt pár régi örökzöld sláger és eljátszottak pár új dalt is. Jó buli volt, csak már fáradt voltam mert nagyon a hajnali órákban jártunk már. Utánuk a „Boys On The Docks” zenekar következett akiknek a fellépését szintén nagyon kíváncsian vártam már, még a buli előtt megvettem a lemezüket, hogy majd itthon is kivesézhessem hallgatva. Hajnali 3 volt már mikor ők is a húrok közé csaptak és nagyon jó Old School HC-t játszottak, csak sajnos volt gitárhúr probléma, erősítőhiba meg minden egyéb, és az emberek többsége is hazament, akik viszont ott maradtak azoknak egy jó kis buliban volt részük így a hajnali órákban. Minden összevetve ismét egy kiváló „Real Resistance” bulin vagyunk túl. Reméljük sokan eljöttök Január 24.-én Győrbe is ahol többek között olyan zenekarok lépnek majd fel mint a „Worst Nightmare”, a „Fehér Törvény” vagy a „Mutilated Truth”.

Nincsenek megjegyzések: