2008. december 4., csütörtök

Kiborg & Pushing Onwards: Unite and Win



A 2yt4u Records jó előre beharangozta ezt a kiadványát, s mivel mindkét bandát kedvelem, ezért nagyon vártam már! Mikor kézbe kaptam egy példányt első gondolatom az volt: na erre érdemes volt várni! Meglepő lehet amit írok, de tényleg így van, még be sem került a korong a lejátszómba, de már belopta magát a szívembe. A csomagolást ugyanis megspékelték: a normál CD tokot még egy nagyon dekoratív kartontokba is belerakták. Ilyet hazai bandánál nem tapasztaltam még, de összességében is csak egy hasonlót láttam pár éve egy Spregeschwader kiadványon. A Kiborg 6, a PO 8 nótával készült erre az anyagra. Az orosz banda első albuma volt a kedvencem, az átütő erejű volt, azóta meg az én ízlésemnek csak egy közepes szintjét ütik meg. Sajnos itt is ezt tapasztaltam, pedig abban reménykedtem itt majd kevesebb számot kell egyszerre megírni, talán így nagyobb figyelmet tudnak ráfordítani. Szinte egybefolynak a számaik, mintha egy témát variálnának 6 számon keresztül. Egyedül az 5. track, az „In our world” maradt meg emlékezetemben, amiben női vokál is volt(én meg nagyon kedvelem a gyengébbik nem énekhangját ).Nem brillírozott, de legalább színesebbé tette a picit egyhangú 20-25 percet. A PO egy sejtelmes introval kezd, majd végre jön az őrlés!!! Pont az ellenkezőjét tudom itt mondani, mint az előbb: hazánk fiai minden újabb prezentációjukkal fejlődést mutatnak! Na és itt egy kivételével minden alkotás tetszik. Sajnos a „Closer to the Sun…” több mint 3 perce alatt egy nem igazán odaillő vokált hallhatunk végig. Remélem ezt élőben mellőzik, mert egyébként nem rossz ez a szám sem. A többi dal pedig nagyon ott van! A hazai legjobb NS Death/Core banda nemzetközi szinten is elismerésre méltó anyaggal mutatkozott be ezúttal a nagyvilágnak. Számaik közt nekem két kedvencem is akadt:
- a „Breeding the Swine” nagyon ügyes kiállásokkal van megtűzdelve, a dobos is, meg igazából az egész zenekar nagyon odatette itt magát.
- a másik favoritom a „Law and Order”, ahol szintén kiváló a zene, s itt egy nagyon profi vokál támogatja meg az egyébként is masszív éneket.
Mindenféle elfogultság nélkül bátran állítom: a „United and Win” egy remek lemez lett, s a mi fiaink, akik azzá tették igazán! Ajánlom minden gyűjtőnek, aki a magyar bandákat akarja támogatni, s bárkinek, aki szereti a brutál NS muzsikát!

Nincsenek megjegyzések: