2008. december 4., csütörtök

Boys On The Docks – Punkcore Elite



Nem kis izgalommal és lelkesedéssel hoztam haza frissen megszerzett Boys On The Docks lemezemet. Koncerten nagyon meggyőző volt amit csináltak és gyorsan meg is vettem a mindössze 500 ft-ba kerülő korongot. A 22.-ei koncert után elég fáradtan jöttem haza de nem bírtam megállni, hogy belehallgassak az újdonságba. Az album a „Respect” című számmal indul ami engem már az album elején biztosított, arról hogy elég jó old school hardcore/punk slágereket fogok hallani a következő 40 percben. Erőteljes őszinte és pörgős lett a lemez. Az album 2. dala a „Tisztán” címet kapta ami nekem személyes kedvencem, koncerten is tetszett de itt zongorakíséretes részekkel dúsították ami dobott rajta. Aki ismeri a zenekar eddigi munkásságát annak is újdonságokat rejt a lemez mivel ezek jó minőségű stúdióban rögzített trackek lettek és sok extrával kecsegtet 1-1 régebbi szám is. Nyers és pörgős HC/Punk dalokat kap aki megveszi az amúgy nagyon pénztárcabarát lemezt. Plussz vannak rajta bevágott szövegek és extra dalokkal is kedveskedik a rajongóknak a zenekar. 13 szám, 42 perc tömény őszinte Hardcore. Én mindenkinek ajánlom, főleg úgy hogy 2 kóla áráért egy jó lemezt tudhattok magatokénak. ;)

Nincsenek megjegyzések: